Będą mogli w niej wziąć udział Radni Rady Miasta oraz mieszkańcy Dęblina, którzy złożą Przewodniczącemu Rady Miasta Dęblin pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób (warunek ten wynika z ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku - art. 28aa ust. 7 pkt 1).
Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia 19 czerwca 2024 roku (ostatni dzień przed dniem sesji Rady Miasta) w Biurze Rady Miasta w Dęblinie, ul. Rynek 12, pokój nr 19, w godzinach pracy Urzędu Miasta. Zgłoszenia należy dostarczyć na specjalnie przygotowanym druku, który można pobrać pod tym linkiem.
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu w debacie nad Raportem o stanie gminy według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Miasta zgłoszenia.
Przewidziane jest wystąpienie maksymalnie 15 mieszkańców (warunek ten wynika także z ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990 roku - art. 28aa pkt 8), a o możliwości zabrania głosu decyduje kolejność zgłoszeń. Uczestnicy debaty mają prawo do jednokrotnego wystąpienia, bez ograniczenia czasowego.
Więcej informacji oraz treść raportu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej