Osoby zainteresowane prosimy o składanie wniosków w terminie od 17.11.2022 r. do 25.11.2022 r. w: budynku Urzędu Miasta Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, stanowisko przy portierni (w poniedziałki w godz. 9:00-17:00, wtorek – piątek w godz. 7:30-15:30) lub drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP. Wniosek w wersji elektronicznej musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisany profilem zaufanym albo podpisem osobistym(elektroniczny). Adres skrytki: /u3y011yld6/skrytka
Wnioski przesłane za pośrednictwem poczty e-mail nie będą rozpatrywane.
Osoby, które zgłosiły zapotrzebowanie na opał w dniach od 26 października do 16 listopada, również zobowiązane są do złożenia w/w wniosku.
Złożony wniosek o zakup preferencyjny węgla jednoznacznie wiąże się ze złożonym zamówieniem.
Zgodnie z ustawą osoba z gospodarstwa domowego, która jest uprawniona do dodatku węglowego będzie miała prawo zakupić wskazany materiał opałowy po preferencyjnej cenie. W związku z powyższym w celu zakupu węgla w 2022 roku mieszkańcy są uprawnieni do złożenia wniosku określającego ilość planowanego do zakupu opału w ilości maks. 1,5 tony (jeden dodatek węglowy= jeden wniosek).
Po otrzymaniu informacji z Urzędu Miasta Dęblin o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, mieszkańcy będą upoważnieni do zapłaty należności stanowiącej iloczyn zamawianej ilości węgla (w tonach) i ceny 2000,00 zł na konto Miasta Dęblin nr 88 1240 5497 1111 0010 4906 7609.
Tytuł przelewu:„ IMIĘ I NAZWISKO WNIOSKODAWCY zakup węgla -……ton”
Prosimy, żeby wnioski składały osoby, które ubiegały się o dodatek węglowy, co przyspieszy ich rozpatrywanie.