r. Imieniny:
logo

GMINNY PUNKT KONSULTACYJNY - INFORMACYJNY PROGRAMU „CZYSTE POWIETRZE"

13.10.2022
Grafika ogólna Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Burmistrz Miasta Dęblin podpisała Porozumienie z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie dotyczące zasad promocji i realizacji Programu „Czyste powietrze” na terenie miasta Dęblin. W Urzędzie Miasta Dęblin (piętro I, pokój 108) uruchomiony został Punkt Konsultacyjny Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.

W ramach działania punktu, przeszkolony pracownik udziela mieszkańcom bezpłatnych informacji o możliwościach uzyskania dofinansowania, a także pomaga w przygotowaniu i złożeniu wniosku oraz jego późniejsze rozliczenie. Wnioski przesyłane będą do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie, gdzie następuje ich ocena merytoryczna.

Dzięki Programowi „Czyste Powietrze” osoby fizyczne będące właścicielami i współwłaścicielami domów jednorodzinnych lub wydzielonych lokali mieszkalnych (maksymalnie 2 lokale) mogą uzyskać dofinasowanie m.in. na wymianę źródła ciepła, kompleksową termomodernizację budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż odnawialnych źródeł energii.

Gminny Punkt Konsultacyjno-Informacyjny czynny jest dwa dni w tygodniu, tj. w poniedziałki w godzinach od 12.00 do 17.00 oraz w środy w godzinach od 8.30 do 13.30

Mieszkańcy chcący skorzystać z bezpośredniej pomocy przy wypełnianiu wniosku proszeni są o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu:  (81)883-03-69 w celu umówienia terminu konsultacji.


Informacje dotyczące Programu "Czyste Powietrze":

Szczegółowe informacje na temat Programu „Czyste Powietrze” można znaleźć na stronie internetowej Wojewódzkiego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie:

https://www.wfos.lublin.pl/czyste-powietrze.html/ lub http://czystepowietrze.gov.pl/

 

NIEZBĘDNE DANE do złożenia wniosku w programie Czyste Powietrze:

  • aktualny adres e-mailowy wraz z hasłem (niezbędny do utworzenia konta na portalu beneficjenta oraz do złożenia wniosku),
  • PESEL swój oraz współmałżonka/współmałżonki,
  • numer księgi wieczystej,
  • numer działki,
  • przybliżony rok wystąpienia o pozwolenie na budowę,
  • powierzchnia całkowita budynku/lokalu mieszkalnego w m2,
  • wartość dochodu/rodzaj PIT,
  • numer rachunku bankowego do wypłaty dofinansowania,

 

 

12345

 

12345432

Powrót